19 september, 2006

Mitt namn e prylar, dykprylar

Jag skrev tidigare att jag uppdaterade mina dykgrejer litet medan jag var i USAt. Jo, jag vet att ni alla är väldigt intresserade, men jag skriver trots det.









Regulatorn är numera en Mares Abyss och octon en Proton från samma tillverkare.




En ny mask skaffade jag också (fastän min nuvarande TUSA PanoGeo är ett par år gammal... 0:-), en Mares Demon. Störthäftig är den och har mycket bra synfält.





Sist men inte minst, ett par nya fenor. Atomic Aquatics Splitfin, med en konstruktion som skall ge mycket mer fart med mindre energikonsumtion = mindre luftåtgång. De är litet lika de berömda Apollo Bio-Fin, men mina e finare. :)

3 kommentarer:

Peppe sa...

Äntligen! Så vi har längtat...

Johnny Drama sa...

Jag visste väl det! Är det inte fantastiskt spännande?! :)

Johnny Drama sa...

Nä detta var inte allt. :) Det kommer ännu litet i din postlåda inom ett par veckor. I'll let you know.