29 juni, 2006

Nüvi

Senaste nytt från Prylnisses spalt. Jag vill ha en Garmin Nüvi 360. Värsta feta portabla GPS-navigatorn. Oumbärlig, naturligtvis. Inte så att man skulle tappa bort sig här i Stan, men nog skulle den ju vara fin. Stor som en packe spelkort och inbyggd bluetooth har den också så den kan fungera som hands free i bilen (om jag dock tvekar litet på denna funktion innan jag sett/hört den).

Nu är det ju naturligtvis så, som det ofta är med dylika ting, att jag föröker intala mig själv att jag naturligtvis behöver en sådan nästa vecka då vi skall åka till norditalien, köra hyrbil och så. Annars kan man ju tappa bort sig. Samma sak var det med Sonys PSP jag köpte i höstas. Behövde den absolut. Man kan ju titta på film på flyget och allt. Surfa på nätet och så. Rooight. Den har legat och samlat damm i skåpet ganska länge nu. Inte lär jag mig någonsin. Nejdå.

1 kommentar:

Johnny Drama sa...

Well, look who's talking. :) Men, jo, du har nog rätt. Jag skall försöka bättra mig, men så illa ställt är det inte att jag skulle nappa på ditt anbud.