18 mars, 2006

Lördag, bakis och Simpsons

Jag är litet mosig i skallen idag efter gårdagskvällens firande. Det blev alltså biff med rött på Henri'x BBQ, drinks på Super och sedan slutligen några flere drinks på Lostaren. Lääänge sedan jag var där sist och faktum är att man måste vara häftigt på pickalurven för att kunna vara där. Det var kul att vara ute med pojkana och dädi (som B officiellt nu kallas).

Eftersom B som sagt skall bli far, så kände hans fina vänner sitt ansvar och skaffade en present till honom. I form av ett gummilappningskit. Jo, vi är väldigt lustiga.

Slutligen en annan lustig grej, som jag spanade in via Bejcon. Kolla in videon nedan. Mycket välgjort.

3 kommentarer:

Johnny Drama sa...

Word.

Peppe sa...

Eftersom jag själv e gravt oroad över min lack of bebisfeber tänker jag inte kommentera "omogenhet verus mogenhets-frågan". Men, oh my goodness, vilken sjukt bra video.

Johnny Drama sa...

Kanske din klocka inte har börjat ticka ännu?