04 oktober, 2006

Snuba o febää

Jag e jävligt förkyld. Satan.

6 kommentarer:

Peppe sa...

I feel for you. Staki dej. På med sockor och mössa. In med whiskey, honung och Entourage på DVD.

Frukt lär dessutom vara bra.

Johnny Drama sa...

Tack, tack, du e så sdäll... Entourage har jag tyvärr inte (dämn!) men har tittat på Season 2 av Galactica.

Unknown sa...

wow. the blog speaks. it might be sick, but it speaks. in med whiskeyn, det är inte i onödan som irländarna kallar för "irish chickensoup".

Anonym sa...

Bara för att man är sjuk och eländig betyder det inte att man kan brocka tjänst och inte posta nya inlägg på sin blogg. DU MÅSTE JU TÄNKA LITE PÅ OSS LÅSARE! Vad ska vi nu göra på jobbet?

Johnny Drama sa...

Hääns: Tack för tipset, det gjorde susen. Läget är bättre nu.

Anon: Oj, är det faktiskt någon som läser mig. Måste definitivt skärpa mig. Orsaken till frånvaron är att jag har påbörjat modern av alla renoveringsprojekt. Återkommer med mer om det inklusive bildbevis. Inom kort. Have faith!

Johnny Drama sa...

Dude, I'm getting worried...