13 februari, 2006

Återuppståndelse

Hello world. Jag är tillbaka. Vaddå tillbaka? Jo, jag började blogga i september 2003 här på blogger, skrev ett tag, tappade intresset (eller hade inte tid), återupptog bloggandet på MSN Spaces, men Spaces sög, så jag slutade och nu är jag tillbaka här igen. Jag hade faktiskt tappat bort mitt Blogger login också, så när jag sedan hittade det igen, tänkte jag att nej nu jävlar. Så därför är jag tillbaka. Tänkte börja med nya tag och allt det där. Dessutom har jag tänkt skriva på svenska i fortsättningen. Jag skrev på engelska förut, men det gav bara upphov till kommentarer av en massa självgoda amerikaner, som inte tyckte om mina utlägg om deras fantastiska land of hope and glory. Likaså tänkte jag att det nu kanske inte finns _så_ många utlänningar som är så fantastiskt intresserad av vad jag har att säga så därför nu svenska. Och det är ju trots allt mitt modersmål.

Nog tjafsat. En ny era börjar. *trumvirvel*

Inga kommentarer: