05 juni, 2007

Kung Kellerman

Råkade idag springa på Rocky Volym Tolv som har varit ute sedan april. Hjälp! Jag har inte varit up to date. Hur som. Nu har jag den och jag måste säga att Kellerman fortfarande är helt suverän.


Vad sägs om detta. Mange och Rocky är i New York, det är thanksgiving och folktomt i stan.


Mange: Shit vad dött det är på thanksgiving, var är alla egentligen?

Rocky: De är hos sina släktingar i Conneticut och firar ett folkmord genom att fista döda fåglar...

ASG, ROTFL!! Brilliant shit!

Köp genast, i bokhandeln eller direkt från Kartago. Do it!

6 kommentarer:

Peppe sa...

Pull yourself together man! Man ska minst EN gång i veckan gå via Akademens seriebokhylla och kolla om det kommit nåt nytt.

Johnny Drama sa...

Jag vet! I det ögonblick jag såg albumet i hyllan på Arlanda, upplevde jag något som kanske kan beskrivas som reciprok abstinens. Det kändes förfärligt att veta att jag gått omkring i ett par månader och varit omedveten om det nya albumet.

Basse sa...

Finns den på Akademen också? Kollade för ett par veckor sedan, inge nytt.

Johnny Drama sa...

Keine Anung. Peps, are you in the know?

Basse sa...

Jag jobbar i och för sig på tjugo meters avstånd från Akademen, så jag kan ju faktiskt gå och kolla...

Anonym sa...

Den fanns nog på akademen i förra veckan, jag köpte ett exemplar då.