01 september, 2008

100 - The Next Level

donkey_kong_arcade Så var det dags att gå till nästa etapp i 100 armpressar-programmet. Efter den andra veckan skall man köra ett nytt maxtest och pressa så många man klarar av. Resultatet bestämmer sedan på vilken nivå träningsprogrammet fortsätter.

Körde mellantestet i söndags och klarade förvånande 31 pressar. Då jag läste att det betyder att jag får fortsätta på den högsta nivån, undrade jag stilla för mig själv ifall jag borde ha taktikerat litet grann.

W3 började då med en whopping serie på 25-17-17-15-25, som jag med nöd och näppe klarade. Och om ribban darrat tidigare, så var det inget mot hur mycket den (och armarna) darrade denna gång. Jag var tvungen att hålla längre pauser är de designerade 60 sekunderna och de 5 sista pressarna var nog allting annat än stilrena, men jag anser mig ha klarat det. På onsdag blir det sedan etter värre, så får se hur tusan det kommer att lyckas...

1 kommentar:

thomas sa...

Hesus Ramon, ändå...
jag var helt mos av W1D1 redan.... Borde jag skaffa mig en skada typ bruten arm så att jag med hedern i behåll kom undan denna "idea of ideas"